pén. márc 29th, 2024

Magyar fordítás: Sajtos Bettina. A Idöutazó elöadást a Sajtos Bettina fordította magyarra, kattintsatok az alábbi linkre!

http://idoutazointerju.cafeblog.hu/

2016. március 18. péntek

Art Bell – Időutazó interjú 2063-ból; Single Seven (szimpla hetes)  (Magyar videó fordítás): Bettina Sajtos

Kattintsatok az alábbi videó linkre!

http://www.disclose.tv/action/viewvideo/85131/Art_Bell__Time_Traveler_From_2063___Single_Seven/


Videó: hangos felolvasással:

Interjúvozó: Itt van valaki aki Single Seven-nek hívja magát. Single, itt vagy?
Single Seven: Itt
I: Először is, köszi hogy adásban vagy.
SS: Szívesen. Mindenkinek mesélnem kell erről az új-guineai cunami után. Aggódok.
I: Az új- guineai cunami?
SS:Igen uram
I: Oké, kezdjük ott, hogy azt mondtad , hogy az interjú időpontjában nagy veszélyben vagy. Megfognak szerinted ölni?
SS: Jó esélye van. Megszabadultam az önvezérlő rendszeremtől, de így is megtalálnak néha-néha. Nem csak a Trav T csapatomról kell aggódnom (ez az az csapat, akivel visszajöttem), hanem a földönkívüliektől is.
I: Azt modntad a Trav T Csapat?
Ss: Igen, az időutazó csapatom
I: Azt állítod, hogy 2063-ból vagy
sS: Igen, 2063-ból. Egy paleo ActTech vagyok, nem WeatherTech, hanem ActTech, a jövőben próbáljuk megváltoztatni az időjárást.
I: Mi az a paleo ActTech?
SS: Egy kicsit unalmas, bár nekem azért érdekes, de röviden annyi, hogy engem azért küldtek vissza, hogy megtaláljam a kukorica gabona korai rokonait, amik melegebb hőmérsekleten is túlélnek, amik nekünk hasznosak lehetnek a jövőben a kenyérhez például.
I: Értem
SS: Mert a jövőben emelnünk kell a hőmérséklete, de ezek a növények hideget és a sötétet szeretik.
I: Szóval, te akkor nem földönkívüli vagy, hanem egy emberi lény vagy a mi jövőnkből?
SS: Pontosan
I: És a MIM le akarja hűteni a bolygót mint a jégkorszakokban, amik korábban történtek, hogy virtuálisan birtokolják a bolygót. a MIM, másnéven a Szürkék.
Ss: Így hívják őket igen. Az indok az…ha az űrben a 3. dimenzióban élsz, úgy kell az egészrere ráteknteni, mint egy asztal tetőre mint egy teljsen univerzum, és a mi részünk benne egy tál. Nagyon különlegesek vagyunk az univerzumban ahogy felfedeztük. Az univerzum többi része valamiféle 4 dimenzióban él. A nagy bumm egyszerre történt, a történelem egyszerre történt és az univerzum egyszerre omlott össze. És próbálnak itt bejutni a 3. dimenzióba, ezért vannak problémáink az itt maradással. és mi a történelmen kerersztül látjukőket, de nekik ez nem a történelmen kerersztül zajlott, hanem egy időben. egy kicsit furcsa koncepció, fogalom, nehéz felfogni, de próbáltam elmagyarázni ezt már más embereknek. (össze-vissza ugrál a gondolatok között)
I: Megpróbálkozunk vele. Oké, mikor fedezte fel az emberiség az időutazást?
ss: 2051-ben.
I. 51-ben, szóval viszonylag még új dolog.
SS: Igen, ez így van. irónikusan akár az időjárás kontroll és ez is a MIM technológiából ered. A MIM először nem volt agresszív, a bolygót próbálta lehűteni.
I: Az emberiség, te és a csapatod akkor ezek szerint 2063-ból azért jöttök, hogy megpróbáljtáok megváltoztatni az időjárást, felmelegíteni azt.
SS: Igen, sokkal melegebbé tenni.
I: Azért, hogy a MIM számára lakhatatlanná váljon.
SS: Igen. És ez az ahol az idő hullámazni kezd, mert ők tudnak az időben utazni, úgyhogy közben ők ezt nem is időutazásként veszik. Különböző időpontokban jönnek a földre, nem tudják írányítani. Mi az időt egy egyenes vonalként gondoljuk el, szóval ehhez sokat kell tanulnod, hogy ezt megérthesd. Ők minden időben léteznek egyszerre, és mi egy egyenes vonalat követünk, mi az univerzumnak csak ebbne az egy pontjában élünk, és ők is ezt akarják.
I: A földünket, az energiaforrásainkat vagy ezt a dimenziónkat a z időben való linearitásunkat akarják?
ss: Persze akarják a forrásainkat is , de a fő ok az az idő linearitása (egy irányba való folyása)
I: 2063-ban milyen kormányunk/vezetőségünk van?
SS: Nem egy szószerinti egy egy világi vezetőség, meg van a UN, ami egy „biztosíték”. Inkább az USA-hoz hasonlítható, ami most a Japán Egyesült Államok, de Washington DC-ben van a központosított vezetősége. Azonban a UN-nek nincsen kifejezett katonasága, vannak vezetőink, és én is ennek a UN-nek dolgozok. Illetve dolgoztam.
I: Dolgoztál…nos, a küldetésed nem része az időjárás csoportnak, te jól tudod, hogy nekik mik a feladatuk. Nagy csoportokban jönnek vissza, igaz ez?
SS: Igen, különböző egységeik vannak, és visszajönnek, hogy fokozatosan megváltoztassák a klímát.
I: A mi időnkben nagy viták folynak az ún. globális felmelegedésrő…és az alelnök éppen nem rég tett egy újabb bejelentést arról egyébként, hogy a június volt az eddigi legmelegebb valaha és könyörög a Kongresszusnank, hogy ne gátolják tovább az olyan törvények meghozását, ami ezt a folyamatot megváltoztathatná. És te most azt mondod, hogy ez nem az emberi ipar jelenlegi állása az oka ennek, hanem az….amit minek is hívok…? (az SS kisígeti, hogy megszakítás? mire az interjúzó megjegyzi, hogy ezek szerint hallgató? az SS közli, hogy ARCÁ-ban is megy az adás) igen, szóval a megszakítás/nem folyamatosság –nak hívom, hogy a politikai vitákat elkerüljem. Amúgy azt hiszem a legtöbb ember, aki most az adást hallgatja egyetérteni abban, hogy az időjárás gyorsan és egyértelműen változik.
SS: Igen, mindenképp és egyre gyorsabban változik. Vissza kell mennünk az időben és minden korszakban változtatunk rajta, de ahogy közeledünk a jelenhez, egyre többet és többet kell változtatnuk rajta, ahogy azt látod is.
I: Szóval fel fog gyorsulni
Ss: Így igaz.
I: Hagy kérdezzelek meg a következőről. A föld felemelegítésének folyamatában – ha tényleg ez az ami történik – emberek millió fognak meghalni, mert a viharok borzalmasan rosszabbá fognak válni, illetve már most is azok, már most is ez történik
SS: Igen
I: És erre tudni akarom a választ; azért jöttök vagy jönnek ők vissza (a klíma változtató csapat) hogy megöljék emberek millióit, ez akkor nem egy paradox probléma? Ha megölsz több millió embert, hazért hogy aztán egy „mérgező pirulát” hozhass létre, hogy a MIM ne foglalhassa el, akkor nem saját magadnak tettél kererszbe ezzel?
SS: Mi nem így látjuk illetve ők nem így látják…én rávilágítottam erre, de ők nem látják akkor sem, nem látnak semmi féle paradoxont, ők visszamentek az ősi múltba és megváltoztattak dolgokat és ez nem változtatta meg a jövőt.
I: Akkor ez az időtermészetét mutatja, azt monod, hogy akármit csináltok valami olyasmit fog okozni, ami végül az eredeti változattá alakul
SS: Igen, úgy kell az időre gondolnod…képzeld el úgy mint egy húr hurokja, több kisebb hurokkal kívűl körül végig, minden perc egy hurok, minden óra egy hurok, így tudjuk vizualizálni az egészet lineáris időben. A hurok visszaér oda ahonnan kiindult, ezért kell többször visszamennünk és fokozatosan változtatni, mert nem lehet egyszerre az egészet egyszerre.
I: Érthető
SS: És ez a probléma. És én nem időutazó vagyok, hanem a földműveléssel foglalkozom, én megkeresem azokat az ősi gabonákat, paradicsomokat, magvakat amik a magashőmérsékletet kibírják és amiket a jövőben termeszthetünk és hibridizálhatunk.
I: Értem, de mindennek ellenére tudatában vagy annak, amit ők csinálnak. Mi volt az, ami a küldetésük ellen fordított téged, méghozzá annyira, hogy most egy illegális időutazóvá lettél?
SS: Hogy a legjobban el tudjam magyarázni…gondolj valamire, ami téged megmentene a jelenben, és képes vagy időt utazni. Valami, ami megmentene téged, a barátaid és a családod. És te visszamész 50 vagy 80 évet mondjuk…és ott a választás, hogy megöld azt a sok embert, hogy magadat meg tudd menteni és a barátaidat…azokat az embereket nem ismered, az ő történelmük halott a te fejedben. Nem olyan nagy dolog megölni őket, feláldozhatod őket, hogy mentsd önmagad
I: Szóval az igazság az, hogy ezek az emberek már eleve halottak számukra
SS: Igen, ősök. Olyan lenne, mintha vissza kellene menned pl az ősi Egyiptomba, hogy elpusztítsd a rabszolgákat akik építették a piramosikat, nincs semmi kapcsolat közted és ezek az emberek között…. ez egy nagyon önző dolog..
I: Hogy döntöttél úgy, hogy ennek az erkölcse helytelen?
SS: Egy ActTech bevetésen egyedül maradtam, egyedül voltam a Szent Helena hegyen, azért voltunk ott, hogy növényeket gyűjtsünk, amelyek ellenállnak a magas hőmérsékletnek. Az ott töltött időm alapján megismerkedtem az ottani népcsoportokkal, és megismertem őket mint emberi lények és nem csak úgy mint ősi történelem..
I: Nem mint egy pár gyakorlatilag halott ember..
SS: ..nem csak mint arctalan élőlények, igen. Az időjárás csapat, a másik időutazó csapat általában együtt marad, nem válnak érzelmessé.
I: Amiket most mondasz…ha elkapnának téged mit csinálnának veled?
SS: Attól félek megölnének, lehet visszavinnének a jövőbe, de azt hiszem megölnének.
I: Kis szünet, de még messze nem vagyunk a végén.
Visszatérünk arra a személyre aki Single Seven-nek hívja magát és akit keresnek – újra adásban vagy
SS: Igen, hello
I: El kell mondanom valamit, amiről most értesültem. Nem a te gépedről van, hanem egy teljesen másikról, és nem akarlak megijeszteni, de azzt mondja „elengedhetetlen az ügyünkhöz, hogy megszerezd Single Seven pontos helyét. aláírás: 120”
SS: Igazán nem hinném, hogy faxot küldenének Önnek Bell Úr.
I: De te küldtél
SS: Igen, de ahogy mondtam ők névtelenek és nem lépnek kapcsolatba a fajjal és nem hallgatják a rádió adásukat vagy ilyesmi. Én egyedül álló voltam ebből szempontból, néhány barátomtól hallottam az adásodról, és igen küldtem neked egy faxot, de kétlem hogy ők is ezt tennék…és a Single Seven is csak egy rag, az igazi nevem Jonathan
I: Jonathan, és mi van a te saját népeddel? Az emberekkel a te dimenziódól, azt mondtad, te nem a klíma-kontroll csoport része vagy
SS: Nem WeatherTeches voltam, így van
I: Szóval ők hogy állnának most hozzád?
SS: Hát ők lennének azok, akik meg akarnának ölni. Ez egy nagyon hazafias hábárú, emberek az űrlények ellen.
I: A következő kérdésem a MIMről lenne, vagy ahogy mi hívjuk őket, a Szürkék. Úgy értelmezem nekik hasonló a hozzáállásuk van feléd nézve.
SS: Ez azért van természetesen, mert megpróbáljuk kipusztítani a fajukat.
I: Szóval te egy olyan fickó vagy, aki mindenkit magáraharagított egyszerre.
SS: Igen, egy ember idő nélkül.
I: Szóval hogyan tudsz élni napról napra? Folyamatosa költözöl?
SS: Folyamat mozgásban vagyok, van egy pár kapcsolatom, akik barátokhoz és különböző emberkhez küldenek és néha a metróban lakok…
I: Valaki a te helyzetedben, aki nekünk erről a most zajló háburóról mesél, hiszen ez egy háború azt hiszem
SS: Igen, az emberiség fennmaradásáért.
I: Mit tudunk mi tenni?
SS: Itt a múltban? Megpróbálhatjátok megtalálni az időutazókat, megkeresni a radarjaikat – bár van egy védelmi rendszerük, de az nem tökéletes. Sugaraznak rádióhullámokat, amiket meg lehet találni…
I: Tudnál nekünk általános információt arról adni, hogyan változtatják az időjárást?
SS: EMP pulzusokkal…valamiféle mikrohullámú-EMP sugárzást használnak…és tektonikus kapcsolódásipontokat keresnek, vagy tektonikus gyengepontokat és ezeket sugározzák. Amit ezzel elérni próbálnak az az erősebb vulkanikus tevékenység. Persze ez néha földrengéseket illetve cunamikat okoz.
I: Hát az biztos, hogy jelenleg nagyob a vulkanikus tevékenység, világszerte jelentőség erősödést tapasztalunk ezen a téren. Sok geológus próbált sikertelenül magyarázatot találni. Mexikó, Szicília, Olaszország…folytathatnám a végtelenésgig…
SS: Mindenhol egyszerre…
I: Japán…és akkor ott van a földrengés, amit te magad is említettél, ami miatt létrejött a cunami, ami sok embert megölt
SS: Pontosan nem tudom, de a fő cél az volt, hogy a tenger vízet felmelegítsék és a víz alatt próbálkoztak, az ottani vulkánműködés hatására emelkedik a víz hőmérséklete is. És a víz szintje megemelkedik..
I: Húha..
SS: Had kérdezzem…azt mondtad, hogy ezek a vulkáni működések egyszerre történnek
I: Igen, közép, észak amerika….ausztrália..mindnehol. És bármelyik geólógust ha kérdezel, azt mondaná, hogy ez nevetséges/megmagyarázhatatlan, nem lehet kapcsolat a vulkánok között, de közben még is egyszerre aktivizálódnak.
SS: Igen, helyes, és ettől féltem én is….figyelmeztetnem kell az embereket. Keresniek küll ezeket a Trav T-ket (időutazó csapatok)
I: Ha ezek a Trav T-k sikeresek, milyen rosszra számíthatunk?
SS:Nos a célunk a 15 fokos átlagos hőmérséklet emelés az egész világon, végzetes következmények lesznek…elmondhatom a mezőgazdasági álláspontunkból, hogy a a probléma a múltbeli emberekkel és a jelenlegiekkel, hogy mindig ugyanazokat a hibrid fajtákat termesztik a növényekből. Ez azt jelenti, hogy mindannyian ugyanazokra a betegségekre fogékonyak, szóval ha kitör egy betegség vagy van egy forró nyár, akkor kipusztul az összes..
I: Más komoly problémákkal is közdünk a jelenben, pl. béka fajok halnak ki és ez a feltételezéseink alapján az ózon réteg kierülése miatt van. És ez komoly problémává kezd válni, próbálnak különféle magyarázatokat találni, tudósok ellenőrzött kísérleteket végeztek, ahol a béka tojásokat figyelték meg. A legtöbb tojás meghalt, és a békák amik viszont megszülettek jelentősen átdeformálódtak. Minden gyorsan változni tűnik, és én ezt észrevttem és „felgyorsulásnak” nevezem. Ez csak egy elnevezés tőlem, de minden gyorsan gyorsul. Szóval milyen az idővonal?
SS: Hogy érted, milyen idővonal?
I: A növekvő hőmérséklet, a növények kipusztulása…
SS: 2031-re érjük el a 15 fokos átlagos hőmérséklet emelkedést, ha erre vagy kíváncsi. A békák és az ózonréteg…nem emlékszem igazán jól a történelemre…szerintem ezeknek nincs köze az időutazókhoz. Lehet hogy ez valami ciklikus körforgás…nem emlékszem ilyenre a történelem órákról.
I: Hogy tudjuk felismerni ezeket az időutazókat, ha egyáltalán van mód rá?
SS: Nos, felismerni őket…ha rájuk nézel persze ugyanúgy néznek ki, mi is emberek vagyunk, nincs sok evolúciós változás a ti korotok óta 2063-ig, de a radarjaikat megtalálhatjátok.
I: Ezek szerint nem tudnánk őket magunk körül észre venni.
SS: Nem, de lenyomozhatjátok…de a műholdjaikat irányítaniuk kell…az ehhez szükséges technológia végeredményében nem változott.
I: A mi kormányunk, az amerikai kormány birtokában vannak olyan radarok, amelyek képesek űrböl érkező jelek észlelésére. Lehetséges, hogy a kormányunk jelenleg is tud ilyen jelek létezéséről? (amik az űrből érkeznek)
SS: Nem hinném, lehet tudnak valamit, de nem hinném, hogy tudják mik azok a jelek pontosan.
I: Szerinted a kormány tudatában van a MIM létezésének?
SS: A történelemből tudom, hogy igen, tudnak róluk.
I: Ez….most akkor te egy számkivetett vagy…ez most egy olyan csata amit megnyerhetünk?
SS: Én hiszek abban a jövőben, hogy igen. Hiszem, hogy az erőinkkel és a fegyvereinkkel kitudnánk védeni a MIM-et.
I: Elnézést, hogy félbeszakítalak. Milyen fejlett a MIM?
SS: Eléggé, bár nem tudunk róluk nagyon sokat. Azt viszont igen, hogy a hangyákhoz, méhekhez és más rovarokhoz hasonló hierarchia és gyűjtögető rendszerük van, de ezen kívűl nem sokkal többet.
I: Szerinted egy külön faj, vagy valami féle keverék (hibridek) ?
SS: Szerintünk egy önálló faj. Egy földönkívüli igen fejlett faj. Nem hisszük, hogy másik dimenzióból vagy az itteni jövőből származnának
I: Mit mondanál azoknak a hallgatóknak, akik most ezt hallják, és azt gondolják, ez a fickó egy nagy zűrzavar. É számomra összeszedetnek hangzol, de vannak emberek akik azt mondják, hogy „ú, kamu, egy nagy hülyeség az egész”
SS: Természetesen ezt a problémát már sok emberrel tapasztaltam, akikkel beszélni próbáltam. Nem tudják felfogni a MIM 4 dimenzióját. És megértem, mert elég nehéz is. Én ősi emberkként látom őket, egyszerűen nem értik rendesen. Ha te most visszamennél az időben és beszélnél a jelenlegi technikai dolgoról, akkor rólad mondanák azt, hogy nem vagy normális. Addig amíg nem tudsz bizonyítékokat felmutatni.
I: Egy dolog amit az emberk kérdeznek…ha te 2036-ból vagy..
SS: 2063-ból…
I: Igen, igaz, elnézést. Szóval, ha 2063-ból vagy, akkor elmondhatnál pár dolgot arról, hogy mi következik a jövőben – az időjárás jelentős megváltozása mellet, ha a csapatok sikerrel járnak. Tudnál nekünk valamit a jövőnkről mondani?
SS: Nos, nem hinném hogy lenne bármilyen paradoxon….mit szeretnél tudni?
I: Sok ember kíváncsi, hogy mi fog 2000 körül történni?
SS: 2000…hm… ha jól emlékszem 2000-ben volt az Ál Depresszió
I: Ál Depresszió?
SS: Igen, volt valami probléma a számítógépekkel, pedig nem is volt igazi probléma, de olyan pánik tört ki…volt valami probléma lesz a számítógépekkel. Sokan megrohamozzák majd a bankokat, sokan öngyilkossági merényleteket követnek el, ilyesmik…és emiatt lett depresszió. Ál depressziónak hívták, de valós volt. De nem volt valós oka, csak a pánik miatt alakult ki.
I: Csak a pánik miatt…érthető. Mi van az autókkal, a levegő szennyezéssel a környezeti problémákkal a következő évek során? Ezek már most elég komoly dolgok.
SS: Igen, ez a Trav T csapatok részéhez tartozik, a robbanó motor felfedezése, és a más további felfedezések elmaradása a Trav T csapatoknak és a politikai szervezkedéseknek köszönhető.
I: Hát ha ez csak egy szotri, akkor elég jól ki van találva és te is jól játszod a szerepedet.
SS: Hát nem kitaláció Mr. Bell
I: Tudom
SS: És sok kérdést meg tudok válszolni a jövőről, de tudod hogy én is ember vagyok, iskolába jártam mint bárki más, szóval tesztelnem kell a memóriámat.
I: Milyen voltál történelemből?
SS: Egész jó (nevet) nem voltam faktos belőle…mezőgazdász vagyok
I: Értem, sok ember nem érti, hogy miért nincsenek nagy nyelvi különbségek?
SS: De vannak, sok mozaikszavunk van, amiket próbálok most nem használni.
I: De a nyelv akkor…mondjuk csak 65 év a különbség, szóval alapvetően nem sokat változott.
SS: Végül is igen, fő különbség, hogy mi sokkal több rövidítést/mozaikszavakat használunk a jövőben, mint ti.
I: Hihetetlen szembsülni ezzel a háborúval, egy virtuális háborúval a bolygónkon, mikor a saját népünk a jövőböl visszajön, hogy megöljön minket…és sajnálom, de mi ezt így látjuk, mert mi nem úgy tekintünk magunkra mint halott és múltbéli.
SS: Igen, és ezt megértem. Tudnotok kell, hogy ezek az emberek akik a jövőből jönnek, ahogy én is közéjük tartoztam, nagyon hazafiasak és önállógondolkozásúak, hiszen az emberi faj kipusztulásáról beszélünk.
I: Igen, szóval ez most olyan, hogy megölni a keveset (nem akarom azt mondani, hogy kevés mert a valóságban nem kevés…) de megölni a keveset, hogy megmentsék a többet.
SS: Igen, hát igazából több ember haláláról van szó, mint akiket megmentenénk. Számolunk a vízszintnövekedésével és a felmelegédésel..
I: Ha a sarkok megolvadnak…
SS: Igen, ez is egy cél.
I: Ha az így lesz, akkor 20-50 lábbal emelkedik meg a tengerszint.
SS: Igen, óriási, de abban reménykedünk, hogy miután a MIM-et elüldöztük…
I: Valahogy visszaállítanátok?….Hajlandó lennél hallgatók kérdésére válaszolni?
SS: Igen, szivesen
I: Rendben! Akkor innentől él a vonal, ha kérdésük van Single Sevenhez…nem sokára visszatérünk…
Vissza Single Sevenhez, és már is lenne egy kérdés, egy jó: életben van jelenleg az az ember aki részt vett az időutazó készülék kifejlesztésében?
SS: Nem…akkor most már több mint 60 éves lenne…
I: Így igaz…tudnál neknük arról mesélni, hogy pontosan hogyan működik az időutazás? Technikai szempontból
SS: Úgy érted a géptípus?
I: Igen
SS: Ez egy fajta plazmagép, amivel bombáznak.
I: Ez hihető…Na nézzük meg ki jön, az első telefonáló, hello, vonalban vagy Single Sevennel.
Betelefonáló: Hello, Jack vagyok Californiából
SS: Hello Jack
Jack: A kérdésem az lenne hogy, hogy minden erő ami a MIM ellen harcolt kimerült, hogy mostmár „ki kell égetni őket” ? (arra utal, hogy felmelegítik a klímát a MIM elüldözésére)
SS: Megtudná ismételni kérem a kérdést, nem értettem rendesen.
I: Majd én megismétlem, maradjon uram a vonalban (elmondja a kérdést)
SS: Mármint a jövőben? Ahonnan jövök? Nem uram, épp hogy ez az oka, amiért törvénykívüli lettem, ez az egyszerűbb módja hogy kevesebben halhassanak meg.
J: És a technológia vivmányainkat tőlük tanultuk, vagy saját magunkat fejlesztettük fel odáig?
SS: Igazából mindkettő.
J: Még egy kérdés, az 51-es terület még letezik az Ön idejében is?
I: Ha, az 51-es terület…naja…ez hozzánk közel van. Egy titkos bázis a kormánynak, ahol sok ember szerint bizonyítékokat tárolnak a földönkívüliek létezéséről. Más szóval a kormányunk kapcsolatot létesített a MIM-mel
SS: Hát azt tudom, hogy az első kapcsolatfelvételek ebben az országban sivatagi területeken történt, több titkos bázis is van, de konkrétat nem tudok, sajnálom
J: Mondjuk ez is megválaszolja a kérdést azt hiszem
I: Szerintem is. Most kaptam egy e-mailt egy fizikustól, akinek a nevét nem adom ki, de ő azt mondja, hogy ez a férfi, aki most nálam van az adásban egy igazán jó történetet mesél.
J: Lehet hogy oda kellene adni neki David Oaths egyik vissza fele játszott felvételét (nevetnek)
I: Egy vissza fele játszott felvétel egy mód arra, hogy a pontos igazságot ki lehessen venni egy beszéldből…úgy valakinek a hangját visszafele játszták és bizonyos jeleket keresnek közben…érdekes módszer….kedves betelefonáló, élő vonalban van Single Seven-nel
Betelefonáló: Hello, David vagyok, azt hiszem Jonathannak hívják ha jól emlékszem?
SS: Valamiért nem értem rendesen, mi volt a kérdés?
I: Azt mondta, hogy ugye Jonathannak hívnak?
SS: Igen, ez a nevem.
D: Melyiket részesíti előnyben Jonathan vagy Single Seven?
SS: Jonthan kérem, a rangom nem igazán tartozik már hozzám.
D: Rendben. Több kérdésem lenne, az egyik a dimenzióeltolodással kapcsolatos…amit most tapasztalunk, hogy a 4. dimenzió felé haladunk. És azon gondolkoztam Ön ezt alá tudná-e támasztani az Ön idejéből?
SS: Igen vannak ilyen dimenzió eltolodások, a MIM feltűnése is ennek köszönhető. Láthatóak ilyen események is a történelem során, spontán robbanások, égből hulló dolgok , dolgok amik a 4. dimenzióból esnek át a mi világunkba.
I: Huhh…következő betelefonáló
Betelefonálnó: Itt vagyok
I: Honann telefonálsz?
B: Miami, Florida
I: Miami, egy kicsit hangosabban beszéljen kérem, azt hiszem kiabálni kell.
B: Rendben, az első kérdésem lenne, hogy sokat beszélnek a kormány titkolózásáról, az 51-es területről és űrlények általi elrablásokról…ki fognak valaha tudódni ezek a dolgok és ha igen, milyen következményeik lesznek?
I: Szóval a kérdés az űrlények általi elrablásokról szól. A jelenünkben sok jelentés érkezik olyan eseményekről, ahol embereket visznek el csészealjak és olyan emberekről is, akiknek azután valamilyen dolgt ültetnek be a testükbe.
SS: Ó igen, erről tudok, ilyenek történtek tényleg. Egész végig, ez a MIM, ahogy a gyengeségeinket teszteli. Az emberi faj gyengepontjait.
I: Rendben, most valamit felszeretinék röviden olvasni. Egy ausztrál barátomtól, a honlapra is felraktam egyébként, a címe „Tanácsok Stand és Holly Dale-től”. Stan egy jó barátom. „Az alábbiakban ismertetjük, hogy más tudósok rajtuk kívül is nagyon nyugatlan egy tó miatt, amit Taupnak hívnak és ami feltehetőleg „kitörik” (mint egy vulkán). Tudósok alámerülnek a tónak és mintákat vesznek a tenger alatti gőzökbő és gázokból. A tudósok szinte biztosak abban, hogy ezen a helyen egy aktív földrajzi terület vízalatti vulkánokból kitörő forró vízsugarakkal, amik a gejzírek víz alatti megfelelőjei. Ilyenek Australiában és Új-Zélandon is találhatóak. Ez is egy időutazó-csoport projekt lenne?
SS: Igen, egy új sejt indításának hangzik…általában így kezdődik, vízsugarakkal a tenger alján. Ez idővel vulkánis tevékenységet alakít ki.
I: Oké, következő telefonáló
Betelefonáló: Jó estét Mr Bell
I: Hangosan kérem, Jonathan egy zajos helyen van azt hiszem.
B: Oké, először is kicsit bajban vagyok a kérdezéssel az időutazásról…azt hiszem a Philadelphiai kísérletek megmutatták, hogy az időutazás miért nem működhet….én arról kérdeznék, hogy a piramisok miért vannak?
I: Ez egy jó kérdés Jonathan: tudunk illetve tudsz valami többet mondani abból az évből, amiből te jössz, a piramisokról, mint amennyit mi most tudunk?
SS: A pramisok…csak kövek, kőpiramisok…nem értem…azt gondolod, hogy valamiért vannak? / valami szerepük van?
I: Igen, ez a kérdés
SS: Hát tudjátok…vannak olyan kultusz csoportok, akik azt gondolják, hogy bizonyos helyek a földön különleges jelentőséggel bírnak, de ezek nem lett bizonyítva vagy ilyesmi…
I: Azt mondtad, hogy 2063-ig…mennyivel is fog emelkedni a hőmérséklet?
SS: 15 fok
I: + 15 fok….oké…az addigi eletelt idő alatt, biztos még mielőtt ezt a változást elérik elviselhetetlennél válnak a körülmények a föld több pontján is. Mit gondolsz mikor fog ez bekövetkezni?
SS: Ahogy már említettem 2051 körül.
I: Következő betelefonáló, hello
Doug: Hello, Doug vagyok, a jövőből
I: Azt állítja, hogy időutazó?
D: Igen…hosszú sztori, megpróbálom rödiven…egy társaságtól telefonálok a jövőből, lenyomoztuk Single Sevent jeleit.
I: Jonathan, itt van valaki a vonalban, aki azt állítja, hogy lenyomozott.
D: Igen, a jövőből telefonálok…és hát Singel Seven nem pontos dolgokat állít.
I: Mi az, ami nem igaz abból amit mond?
D: Hát például az, hogy mi nem fogunk megölni senkit, ahogy állítja. Mi csak felmelegítjuk a földet a megfelelő hőmérsékletre, de nem akarunk senkit megölni.
I: Szóval, Jonathan, a betelefonáló azt mondjta…
SS: Akárki betelefonál, vagy faxol Önnek…én régóta hallgatója vagyok, de nem hinném, hogy jövőből bárki más rajtam kívül…nem hinném..
I: Nem hiszed, hogy hiteles?
SS: Nem
I: De biztosan, valaki aki a jövőből jött és most itt van, biztosan mondana valamit a saját védelmében, és a tetteik védelmében.
SS: Ebben biztos vagyok. Ha egyáltalán érdeklődnének annyira, hogy beszélnének valakivel is.
I: Más szóval, ők úgy érzik, hogy a küldetésük, amelyben a földet felmelegítik egy hősi tett?
SS: Igen, nagyon céltudatosak és érzéketlenek, ahogy már mondtam. Én egy mezőgazdász vagyok és volt pár másik is rajtam kívűl, akiket kiválaszottak a gabonák és magvak gyűjtésére…nem hinném, hogy találkoznék a többivel, még beszélgetni is nehéz velük.
I: Szóval a te feladatod tényleg az volt, hogy begyűtsétek ezeket a növényeket és megpróbáljátok őket alkalmassá tenni a magasabb hőmérséklethez?
SS: Nem alkalmassá tenni, hanem szekvenálni a DNS-üket és hibridizálni (keresztezni) őket más növényekkel. Az alkalmazkodó képességet vesszük át belőlük. És felhasználni a jövőben őket, mert ahogy mondtam a legtöbb gabona kipusztul a melegebb klíma miatt. Ez volt a feladatom, megtalálni ezeket a paleo, ősi növényeket.
I: Mikor…meddig csináltad ezt? Mikor volt a fordulópont számodra?
SS: A cunami. Éppen ott voltam ezen a helyen akkor és láttam a sok halottat utána…borzalmas látvány volt…és akkor csak átkattant az agyamban az egész…egy mészárlásra emlékeztetett az egész..
I: Mennyi tragikus esemény kapcsolható a MIM tevékenységhez?
SS: Nem értem…úgy érted a MIM hűtő..
I: Igen, szóval a te csapatod a műhüldjaival és a geológiai beavatkozásaival…és ők…
SS: Az egyetlen alkalom amiről tudok, mikor a MIM változásokat okozott a bolygón az az ősi múltban volt.
I: A jégkorszak?
SS: Igen, megpróbálták kipusztítani az embereket…
I: Azt ugye tudod, hogy a hallgatók akik most mindezt hallják nehezen fogják elhinni amiket mondasz?
SS: Igen, ahogy már mondtam…én megpróbálom eljuttatni az emberekhez az információkat, de el kell képzelned/képzelnetek milyen visszamenn a múltba és a jövőről mesélni…mintha a jelenből visszamennék a 20. század elejére és a számítógépekről és a hadi technológiákról beszélnél az embereknek…nem hinnének neked.
I: Én megértem és hiszek neked…pillanat Jonathan…várjuk a hívásukat…(kis szünet) Jonatha, egy kérdés
SS: Mr Bell, egy perc és megválaszolom a kérdését…csak annyi, hogy már csak 15 percem van.
I: Rendben…lehet hülye kérdés, de még mindig létezik a baseball a jövőben is létezik még?
SS: Igen, persze
I: Egy kérdés egy hallgatótól: ha hűségesek vagyunk egy világ-vezető-kormányhoz, akkor nemzeti büszkeségről van szó, vagy hazafiassághoz az egyesített kormány, a UN felé?
SS: Jelenleg ez az emberi fajhoz való hűség. Háborúban vagyunk.
I: Értem, azt is kérdezi mi lesz Clinton elnökkel?
SS: Milyen elnök?
I: Amerika jelenlegi elnökével…Clinton elnök, aki jelenleg problémákkal küzd, lehet ostoba kérdés…
SS: Hát nem igazán emlékszem…feltehetőleg nem volt túl fontos elnök (nevet)
I: Következő betelofnáló, hallgatjuk
Betelefonáló: Hello, hogy vagytok? Californiából hívok és James-nek hívnak. Lenne egy gyors kérdésem…nem tudom, hogy mennyire vagy jó történeleből Jonathan, de kíváncsi lennék, hogy Califronia a tengerbe csúszik-e?
SS: Nem csúszik bele, de víz alá kerül.
I: A felmelegedés, a jégsapka megolvadása és a vízszint megemelkedése miatt.
SS: Mert ő azt kérdezte, hogy bele esik-e?
I: Igen, ő egy földrajzi változásra gondolt, ami miatt „beleesne”/”belecsúszna” California a tengerbe
SS: Bár nem az időjárás csapat tagja vagyok…és lesz egy áradás amerikán kerersztül, de akor sem hinném hogy bekövetkezne ilyen esemény.
I: Oké, akkor itt egy gyakorlati kérdés: lehet nem fogod tudni megválaszolni, de azt említetted, hogy vannak ilyen jelek, amik a műholdakat/radarokat irányítják, amik az időjárás megváltoztatásáért felelősek.
SS: Igen, az időutazócsoportok…
I: Tudod esetleg, hogy milyen frekvenciát hanszálnak?
SS: Van erre egy kézi könyv, ami sajnálatos módon nincs a birtokomba, de több frekvenciát is használnak.
I: Mit javasolnál olyasvalakinek, aki ezeket a jeleket keresi?
SS: Ehhez találnom kell valakit aki az időjárás csapatban dolgozik, ahogy tudjátok már én a mezőgazdasági csapatban vagyok szóval bármilyen kérdést meg tudnék válaszolni ami ehhez a témához kapcsolódik…az ő küldetésükről én röviden voltam beavatva és kis részeit ismerem csak, de pontos technikai részletek sajnos nem.
I: Értem, következő betelefonáló
Betelefnáló: Jó reggelt Jonathan, Tam vagyok, Vancoover, Washingtonból telefonálok. Azt szeretném megtudni, hogy a jelenben sok ember szabadkozik jóslatokba a jövővel kapcsolatban, és lenne közülök olyan, akit meg tudnál nevezni és akinek a jóslatai be is következtek? (aki fején találta a szöget?)
I: Ez egy nagyon jó kérdés. Sok próféta van a múltunkban, mint pl Edgar Kacey és mások, akik állítolag nagyon pontosak voltak a jövő-jóslataikkal. Modernkori prófétáink is vannak a jelenben…mikor 2063-ból visszanézel, vannak nevek, amik eszedbe jutnak, akik igazat jósoltak?
SS: Hát tudod ez a terület engem nem igazán érdekel, nem hiszek bennük és ki is halt ez a dolog mielőtt megszülettem…valami Nostredamus nevű prófétára emlékszem és bibliai prófétákra, de semmi pontosat…
I: Rendben…és mi van a spiritualizmussal és a vallással a korodban? Virágzika kererszténység, győzedelmeskedik az egyház, hogyan néz ki a spiritualizmus a te korodban?
SS: A kereszténység kihalt 2038-ban, miután rájöttek a kettőségre és megtudtak az Arc-ról…nem tudom ezt hogy tudnám elmagyarázni…sok része a görög mitológiának alakult kereszténység-szerű vallásba…és voltak más mitológiai vallások, ősi vallások más országokból..
I: Miért törölné el a kereeszténységet az Arc megtalálása?
SS: Megtalálták őket és pontos leírások voltak benne/rajta, amik olyanok voltak mint egy modern meleg változata a Bibliának…és ezután visszanyúltak a mitológiához, és arra lenyomozták Jézus történetét, amit Herkules mitológiájára vezettek vissza aki félisten volt…még a neve is, Jézus, Zeuszból ered, az apja nevéből.
I: Hát ez egy olyan válasz volt, ami miatt biztos sok üzenetet fogok kapni, de nem baj….következő telefonáló
Betelefonáló: Hello, Kevin vagyok, több kérdésem is lenne az egyik komoly a másik kevésbé. Az első, ez a nagy ijesztgetés ami ma megy, mint a filmekben, az aszteroidák és üstökösök…és lesznek e velük a jövőben problémáink? A második..
I: Pillanat, egyszerre egyet. Az üstöksök tényleg adnak aggódásra okot a jelenben…történik becsapódás a jövőben?
SS: Most a természettudományi órákra kell visszagondolnom…a jelenemben nincs közvetlen kihatási ilyen eseménynek és amire emlékszem az iskolából, hogy a Jupiter, mivel olyan nagy, mágnesként működik az űrben és ez tartja az üstökösöket távol a bolygónktól.
I: Ez egy nagyon jó magyarázat, óriási mágneses tere van.
B: A másik kérdésem az egy popkulturális kérdés lenne, nagy rock fan vagyok, imádom Slipknotot, Nirvanat pl. és tudni szeretném, hogy 2063-ban és élni fog a rock’n’roll?
SS: Rock’n’roll…sajnálom…
B: Nem?!
SS: Nem, bár én hallgatom és néhol játszák még mint nosztalgia, de a jelenem szorakozását az a neuroagmentáció…nem tudom ezt hogy magyarázzam el….mint ami nektek van most az az internet, képzeld el az internetet úgy mintha lenne egy kábel amit az elmédhez kapcsolhatsz és így tudsz kommunikálni más emberek gondolataival…a szex szemptontjából is érdekes…
I: El is száll az agyam..
SS: Kedvelt szórakozás még a korunkban a partner csere, hogy egy férfi képes érezni amit egy nő…
I: Azta…következő betelefonáló
Betelefonáló: Hello, Cindy vagyok Mexikóból… mik a MIM gyengeségei, nem sokat tudunk a szürkékről…
SS: Hát igen, a jövőben se tudunk még sokkal többet. Egy párat közülök elkaptunk/ elfogtunk, azt tudjuk, hogy kisebbek mint mi, nem bírják a hőmérséklet változásokat, hidegre, nagyon hidegre és sütétre van szükségük és párás levegőre. És az erejüket nehezen tartják meg a 3. dimenzióban, de igyekszenek. Ez nem olyan háború velük, mint gondolnád, nem támadnak neki az embernek (csapnak le rá), bár voltak már ilyen esetek is, de ez inább időbe és térben zajlik…ahogy próbálják lehűteni a bolygónkat, ők így harcolnak.
I: Értem…meg tudná mondani, hogy mióta látogatnak a földönkívüliek a földre?
SS: Az egész történlmen keresztül, történelem előtti korok óta…1251-ben kaptuk meg az első adást, és innen a nevük, hogy MIM, mert egy olyan hang volt, ami úgy hangzot, hogy mimm
I: Van egy nagy mítosz vagy valóság..attól függően melyik oldalán állsz a dolgonak…állítólag volt egy nagy földönkívüli földbecsapódás Roswell közelében, Új-Mexikóban 1947-ben. Tudsz erről valamit?
SS: Hát ez több, mint 100 évvel ezelőtt volt, pár dologra emlékszem, hogy történt valami a földönkívüliekkel kapcsolatban valami sivatagos területen, de nem emlékszek város vagy terület nevekre.
I: Hát nagyon sok ember van aki ezt hallgatja és nagyon komolyan vesz, szóval jó lenne hallani, hogy mit tehetünk, mit kellene tennünk?
SS: Próbálkozok…bárcsak többet tudnék segíteni hogyan lehetne megtalálni a radarokat/műholdakat…de szerintem meg van már a hozzá szükséges technológiátok…ugyanakkor a mi fejledtségi szintünk persze sokkal előrébb van, mint a tietek.
I: Oké, akkor mondjukmi van akkor, ha most te figyelmeztetsz mintke mint törvényenkívüli ezekről a műholdakról, és mi van ha megtaláljuk ezeket és elpusztítjuk őket, akkor nem lesz az emberiség jobban veszélyesztetve a fölnökívüliektől?
SS: Nem, ez csak arra hajtaná az embereket a jövőben, hogy a konzervatívabb fegyverkezésre koncentrálódjanak a MIM elleni küzdelemben. Az időben nem tudunk velük harcolni, de akkor sincs szükség több millió ember megölésére a múltban.
I: Oké…újabb betelefonáló, hello
Betelefonáló: Hello
I: Nem hinném, hogy SS képes lesz hallani..
SS: Sajnálom, nem tudom, hogy ez az én vonalam miatt van-e
I: Lehet a mienk is, tárcsázó, mit kérdezhetek önnek?
Betelefonáló: Műholdakról esett szó…régebben tudtam venni az adását az antennámmal…
I: Ennek nincs köze ahhoz amiről beszélünk éppenséggel, de van egy analóg jel, amit képes fogni (lediktálja a címet)…következő
Betelofnáló: Morgen vagyok, Texasból…engem az érdekelne, hogy hogyan fognak kinézni az emberi kapcsolatok, a randizás, házasság és a szex a jövőben.
I: Azt hiszem eléggé különbözően
SS: Azért nem annyira…nem hinném, hogy az emberiség változna valaha is olyan sokat…van egy pár új technológia vivmány, de még mindig létezik a házasság és a párkeresés..én nem vagyok házas, de már sok barátnőm volt.
B: Szóval igazából nagyjából ugyanolyan
SS: Igen, a szórakozás és a kikapcsolódás változott sokat..rossz dolgokat mondanak az augmentációról, de..
I: Azt gondolom, hogy az alapján amit elmondtál róla a neurális augmentáció elég ellentmondásos lenne, mert a cybersex elég furcsa következményei lehetnek
SS: Igen…sokan klimaxolnak egyszerre, ami szintén nagy versenyt okoz, főleg a fiataloknak…én már 32 vagyok
I: Szóva már túl vagy rajta (nevet)
SS: Nem is az, de már öregebb vagyok, nem vagyok érdekelt már az augmentációs trendekben.
I: Oké, lassan a műsor végéhez közeledünk, de még lenne egy nagyon fontos kérdésem. Sok spekuláció van arról, hogy a szürkéket érdekli a genetikai állományunk és, akiket elraboltak, az állatok, amik mutálódnak – mert sok ilyen zajlik -… és állítólag ez a saját genetikai gyengeségük miatt van. Tudsz ehhez hozzászólni?
SS: Lehetséges, lehet köze a kettőnek egymáshoz, én nem tudom…azt tudjuk, hogy raboltak el embereket és vettek DNS mintákat….az állatok…nem látom azt miért csinálnák ők…erről nem hallottam
I: Akkor valami a te területeddel kapcsolatban, erről viszont tudnod kell…Vannak ezek a gabona körök, amiknek nagyon érdekes mintázatuk van. Az egész világon találhatóak ilyenek…ez valamiféle időjárási jelenség, vagy valami amit még nem értünk?
SS: Gabona földeken körök…ööö…így termesztik a korotokban a gabonát? Nem tudok semmiféle körkörös növesztésről…bár érdekelne…körökben növesztik őket?
I: Igen…mámrint nem…az éjszaka közepén tűnnek fel olyan körkörös képződmények egy táblában, amik nem lehetnek emberek által létrehozott dolgok. És nem értjük hogyan és miért…Jonathan, kifutottunk az időből…
SS: Ez nagyon érdekelne…
I: De azt hiszem már menned kell..
SS: Igen, ahogy a faxban is írtam folyamatos mozgásban kell lennem.
I: Jonthan, ha bármi történne, tudod a fax számomat, tudod hogy érsz el, szóval írj.
SS: Igen uram és köszönöm.
I: Köszönöm Jonathan, jó éjt és vigyázz magadra.

 

 

 4,363 total views,  3 views today

Vélemény, hozzászólás?